جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
کوهدشت

حوزه/ امام جمعه کوهدشت گفت: امروز اتحاد و تعامل بر سر اصول انقلاب بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه اگر انتقاد پذیر و نصیحت پذیر باشیم موجب پیشرفت خواهد شد افزود : البته نصیحت و خیرخواهی بایستی از سر اخلاص و دلسوزی باشد و دارای اهداف دنیوی نباشد، اگر مطلب و پیشنهادی خوبی بود آن را ارائه دهیم.

وی با اشاره به بخشی از بیانات امیرالمومنین(ع) در نهج‌البلاغه افزود: وظیفه حاکم اسلامی این است که به نیازمندی‌های بینوایان و مستضعفان رسیدگی کند و در میان این طبقه برود، بایستی پاسدار حقی باشیم که خداوند متعال حقی برای این طبقه قائل شده است.

امام جمعه کوهدشت با گرامیداشت سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور، عنوان کرد: اسلام این طور است که اجتماعاتش سیاسی است در حالی که عبادت نیز محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ماهیت انتخابات یک نوع رقابت است و اگر رقابتی نباشد، انتخابات شکل نمی‌گیرد اظهار داشت : تمام دنیا یک منافع ملی دارند، امروز نباید هیچ گروهی از چهارچوب منافع ملی خارج شود، اگر اختلافات به پس از انتخابات نیز کشیده شود قابل جبران نیست، در سال ۸۸ کشور دچار تفرقه شد و امروز باید مراقبت کنیم.

امام جمعه کوهدشت گفت: طی ۵۰ روز دو انتخابات مهم برگزار شد، الحمدالله مشارکت بالا رفت و موجب امیدواری شد، انتقال قدرت بایستی از دولت قبلی به دولت بعدی به صورت متین انتقال یابد که در حال انجام است، مرحله دوم انتخابات بسیار باشکوه بود.

حجت الاسلام طهماسبی بیان داشت: قدرتی که در اختیار ریاست جمهوری قرار می‌گیرد برای خدمت‌گذاری به مردم است و یک امانت از سوی مردم به شمار می‌رود و تبعیض در خدمت رسانی دولت جدید خطرناک است و امروز اتحاد و تعامل بر سر اصول انقلاب بسیار مهم است.

وی گفت: برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه بایستی پیاده‌سازی شود، برقراری عدالت، کنترل نقدینگی، پیشرفت علمی، ثبات در سطح قیمت‌ها و... از جمله این برنامه‌ها است، مردم منتظر هستند کابینه‌ای متناسب با خدمت به مردم شکل بگیرد و اکنون باید وحدت باشد و هیچ کس حق تضعیف ندارد.

امام جمعه کوهدشت در پایان گفت: آمریکا و ترامپ در قضیه حادثه اخیر خود، در حال مظلوم نمایی است که افکار جهانی را در نسل کشی در غزه را به فراموشی بسپارند وگرنه این خبیث گوشش خراش کوچکی برداشته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha